Răspunsuri

2014-09-13T10:13:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-13T10:19:04+03:00
Pai sin² 25 + sin ² 65=?
Stim ca sin² x+ cos² y=1
Nu avem cum sa stim cu cat este egal fiecare,pentru ca valorile sunt zecimale.
Dar oare 25 nu este complementul lui 65?
Sa verificam: 90-25=65 !!!
Atunci sin²65 va fi de fapt cos²25
Ecuatia va rezulta in sin² 25 + cos² 25
Avem acelasi unghi de 25 de grade⇒sin² 25 + cos² 25=1
Deci sin²25 + sin²65 =1
2 3 2