ariei cui?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
mi.a sters raspunsul un moderator
L -lungime . l - latime :) L*l .. sper ca te`am ajutat. Macar un multumesc ! :(

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T21:59:45+03:00
Aria dreptunghiului - A= L*l
cred ca asta ai vrut-o :)
Comentariul a fost şters
L -lungime . l - latime :) L*l .. sper ca te`am ajutat. Macar un multumesc ! :(
2014-09-12T22:07:37+03:00
Aria dreptunghiului este egala cu produsul dintre lungime si latime adica : L*l
L -lungime . l - latime :) L*l .. sper ca te`am ajutat. Macar un multumesc ! :(