Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T21:23:34+03:00
2011^2-2011-2010= 2011(2011-1)-2010 = \\ \\ = 2011*2010-2010= \\ \\ =2010(2011-1)= \\ \\ =2010*2010= \\ \\ =\boxed{2010^2-este \ p.p}
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Miky93, rezolvarea ta este foarte buna. Cine si dece te-a raportat ?
Cutulicateodor, m-am obisnuit...
2014-09-12T21:48:33+03:00