Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T20:53:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zborul pasarilor calatoare este foarte important. daca nu ar zbura ele nu sa-r mai numi "calatoare" si desigur nu ar supravietui, deoarece ele nu rezista la frigul iernii de aia ele zboara in alte tarii
2 4 2
2014-09-12T21:02:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se apropie iarna iar pasarile calatoare isi iau zborul spre tarile calde.Pasarile calatoare nu rezista frigului din tara noastra unde e foarte frig.Ele se intorc primavara .
2 2 2