Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T19:17:52+03:00
Am plecat la bunica in vizita. Am hotarat sa plec cu trenul ca sa vad padurile muntii si toate frumusetile de pe drum . Au trecut 4 ore pana la bunici ,cu cat ma apropiam cu atat emotia crestea .Trenul a oprit iar eu muream de nerabdare sa-i vad , erau in fata peronului am fugit la ei si i-am imbratisat accea vizita a fost de neuitat. Sfarsit! mai baga si u figuri de stil imagini artistice ca sa iasa misto ti-am dat idee :*
Cum iti dau punctele?
mi le- ai dat deja
ok :*
poti sa il marchezi ca cel mai bun daca vrei :* :)
2014-09-12T19:26:02+03:00
   Eram la scoala.Doamna profesoara ne-a anuntat ca urmatoarea zi aveam sa mergem cu acceleratul intr-o excursie.Toti copii eram extrem de fericiti la auzul spuselor doamnei profesoare.Urmatoarea zi ,in tren era o  foarte mare veselie.O fata a intrebato pe doamna unde o sa ne ducem,iar doamna ii spuse ca totul avea sa fie o surpriza.Trenul luxos zbura cu noi printre campii care pareau de smarald.El avea scaune noi,acoperite cu catifea rosie.Pe dinafara trenul parea mic,iar pe dinauntru parca esra o gigantica casa alergatoare si lunga.Ajunseseram.Doamna ne spuse cu glasul ei catifelat ca eram in orasul Smaraldelor.Insa se auzeau foarte multe glasuri mici.Acest oras era defapt o padure.Doamna ne-a aratat mii si mii de ascunzisuri tainice .Ziua a trecut foarte repede.Apoi cand am ajuns acasa le-am povestit parintilor mei cum a fost in ziua acea cu trenul.Sper k te-am ajutat.