Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T19:08:01+03:00
(3x+2)²=4 Aici intervine formula (a+b)² care se invata in clasa a7a
(3x)²+2×3x×2+2²=4
9x²+12x+4=4
9x²+12x=4-4
9x²+12x=0
3x(3x+4)=0 ⇒3x+4=0 ⇒3x=-4 ⇒x=-4/3
Nu stiu daca te-am ajutat ca nu am inteles ce vrei defapt,eu cred ca pe "x" (necunoscuta) o vrei... daca te-am ajutat multumeste, daca nu revino cu detalii sa te pot ajuta :)

1 5 1
2014-09-12T22:19:01+03:00
(3x+2)²=4⇔9x²+12x+4=4⇔3x(3x+4)=0⇒2 cazuri:
                                                                    1. 3x=0⇒x=0
                                                                    2. 3x+4=0⇒3x=-4⇒x=-4/3 
                               
1 5 1