Răspunsuri

2014-09-12T18:49:17+03:00
Se auzea clopotnita din ecoul muntelui intr-un sunet de catedrala adormita in timp
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T18:50:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Metafora o recunosti cand sensul celui de al doilea cuvant se transfera asupra primului 

Catedrala de argint 
Catedrala de smarald 
Catedrala de mucegai (nu suna prea bine dar )
Catedrala de gheata (asta e cea mai buna )
Mersii Antonio :*
Cu placere ! Sa o iei pe ultima e reusita :))
ok :* :))