Răspunsuri

2014-02-13T10:31:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu se stie care a plecat . 
Bafta !
16 4 16
Mersi.
Cp.
Şi primul răspuns a fost foarte bun. Mersi pt. calific.
aha.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T10:33:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S-a aflat care a răspuns la uşă?
16 3 16