Completeaza:
Imi place culoarea ......... deoarece..............
Imi place (alta culoare)................deoarece....................

2
ti se va sterge intrebarea --- asta e o gluma, aici nu e "Imi palce.."
iti raspund eu

Răspunsuri

2014-09-12T17:32:32+03:00
IMI PLACE CULOARE ROSU DEOARECE SIMBOLIZEAZA SANGELE                                 IMI PLACE CULOAREA VERDE PENTRU CA MA PRINDE FOARTE BN                
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T17:33:10+03:00
Imi place culoarea roz deoarece este o culoare calda placuta si cred ca multor fete le place culoarea asta.
imi place culoarea alb deoarece se asorteaza cu orice.
stiu ca sunt raspunsuri patetice.. :)))
Imi place culoarea turcoaz deoarece ma simt bine in ea.
Imi place culoarea verde deoarece simbolizeaza natura