ajutati-ma va rog cu acest exercitiu :

scrie autorii posibili ai actiunilor mentionate in dreapta

............................................. scriu

............................................. roade

............................................. asculta

............................................. privesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-12T16:49:51+03:00
Eu scriu
veverita roade
copilul asculta
eu privesc
2 5 2
2014-09-12T16:53:48+03:00
EU SCRIU
SOARECELE ROADE
COPILUL ASCULTA
EU PRIVESC