Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-12T16:47:32+03:00
/......../................27..../
/................................/....2..../
/.........................................../

89+27-2=144 
144:3=38 mama
38+2=40 tata
38-27=11 Carla
2014-09-12T16:54:04+03:00
89 - 2 = 87 ani
87 + 27 = 114 ani
114  : 3 = 38 ani are mama
38 - 27 = 11 ani are Carla
38 + 2 = 40 ani are tata
Carla   ____/ + 27
mama  _______/
tata      ______/  + 2   

2 5 2