Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T09:55:12+02:00
Fie x o latura.

Atunci diagonala unei fete este egala cu radical(2x^2)

diagonala principala va fi egala cu radical(x^2 + 2x^2)

de unde 125 = radical(3x^2)

de unde x = 125 / sqrt3

Aria = 6 * x^2 = 6 * 156525/3 = 31250

Asta e :)
1 5 1
2014-02-13T09:58:23+02:00
Ai formula d = l \sqrt{3} => l = (125 \sqrt{3} )/3;

si formula At = 6* l^{2} = 31250;

Bafta!