Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T15:45:00+03:00
"Aceasta poezie exprima in mod direct sentimente de dragoste si admiratie pentru popor, mandrie patriotica si respect pentru eroii neamului nostru."
pe brainly.ro?
smf ai facebook daca vrei sa fim prieteni pe facebook dami un mesaj cu linkul de la pagina ta
scz Raducu doar pe brainly.ro putem fi pe fb nu ok ? scz O:)
da
:*
2014-09-12T15:53:50+03:00
Aceasta poezie exprima iubirea fata de poporul Roman
1 4 1