Mihai are 4 ani adica mai putin cu 20 de ani decat mama sa .cati ani vor avea ei impreuna peste 10 ani . Plan de rezolvare
Cati ani are mama acum . Cati ani au impreuna acum . Cati ani se adauga la suma varstelor celor doi peste 10 ani . Cati ani vor avea ei impreuna peste 10 ani . Clasa 1

2

Răspunsuri

2014-09-12T15:36:29+03:00
Cati ani are mama acum? 
m= 20+4= 24ani 

Cati ani au acum impreuna? 
m+f= 24+4= 28 ani 

Cati ani se adauga?
20 (cate 10 ani la fiecare) 

Cati ani vor avea cei doi impreuna peste 10 ani? 
4+10+24+10= 48 ani. 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T15:37:18+03:00
Cati ani are mama?
20 + 4 = 24 ani
Cati ani au acum impreuna?
 24 + 4 = 28 ani
Cati ani vor avea impreuna peste 10 ani?
28 + 2 * 10 = 28 + 20 = 48 ani
1 5 1