Scrie in ordinea in care iti vine minte , toate cuvintele la cate te gandesti cand auzi vorbindu-se despre Polul Nord . Alege un obiesct despre care consideri sa ti-ar fi indispensabil intr-o calatorie in acest tinu si explica motivele pt care il consideri necesar.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T15:07:27+03:00
Frig
aurora boreala
ghetari
urs polar
tinutul inghetat
supravietuire
nemiloasa intindere a tacerii alb
Ca obiect principal care ai nevoie aici ar fi cat mai multe haine groase deoarece temperaturile pot ajunge pana la minus 70 de grade

7 5 7
2014-09-12T15:09:56+03:00
Cuvintele: frig ,zapada, alb,gheata etc.
eu as lua o sticla plina de apa fierbinte .pentru ca altfel asi ingheta de frig si asa ma-si incalzi 
p s: acolo este foarte frig
pai apa s.ar raci foarte repede daca e cazul ca trebuie sa supravietuesti si acolo nu ai cu ce sa incalezesti apa la loc