Răspunsuri

2014-09-12T14:31:38+03:00
Cratima leaga trei parti de vorire diferite in aceasi silaba pentru a crea muzicalitate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T14:36:54+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 3 parti de vorbire diferite: verbul predicativ la modul gerunziu 'spunandu', pronumele personal 'mi' si ' pronumele reflexiv 'se'
2 4 2