Un dreptunghi are perimetrul de 158 dm.daca impartim lungimea dreptunghiului la latimea lui,obtinem catul 4dm si restul 9dm.aria dreptunghiului este de ............dm patrati




Ajutati ma asta

2
Miki stii sa o faci???
Ms miki
n-ai pentru ce ;)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T12:52:13+03:00
P=158
P=2l+2L

L:l=4 rest 9

L=4l+9

2l+2(4l+9)=158

2l+8l+18=158

10l=158-18

10l=140

l=14

L=4*14+9

L=56+9

L=65
2 5 2
2014-09-12T13:06:30+03:00
Perimetrul=158
158:2=79(suma masurilor)
x-latimea
4x+9-lungimea
______________
x+4x+9=79
5x=70
x=70:5
x=14(latimea)
14x4+9=65(lungimea)