Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T08:56:22+02:00
Raspunsul la acest exercitiu este 23 pe 36
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-02-13T09:02:37+02:00
15/18=5/6 si avem: 31/12-11/6-5/6=31/12-22/12-10/12=(31-22-10)/12=-1/12.
nu-i corect ce mi-ai rezolvat eu am scris 1 5pe8 , 3 1pe12 si 1 1pe6
nici nu trebuia sa-ti multumesc
ia vezi ce ai scris aici: "calculati: 3 1pe12-1 1pe6-1 5pe18. va rog repede!"
si ce-i cu asta?