Răspunsuri

2014-09-12T16:35:23+03:00
  2 * 17 + 1 = 34 + 1 = 35 se divide la 35 daca x  = 17
 celalalt nu stiu, dar mai degraba cred ca e o greseala.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-12T16:42:55+03:00
30 se divide cu (6*x+5)
divizorii lui 30 sunt: 1,2,3,5,6,10,15,30
Singura solutie -pt x=0 , 30 se divide cu 5

35 se divide cu (2*x+1)

divizorii lui 35 sunt :1,5,7,35
pt x=0 => 35 se divide cu 1
pt x=2 => 35 de divide cu 5
pt x=3> 35 se divide cu 7
pt x=17=> 35 se divide cu 17
2 5 2