Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T12:20:10+03:00
1. infatisarea=in(prefix)+ fata(cuvant de baza)+sarea(sufix)                                                      sangerand=sange(cuvant de baza)+rand(sufix)                                                                    multicolora=multi(prefix)+ colora(cuvant de baza) sper sa te ajute

2 5 2
2014-09-12T12:43:28+03:00
Infatisare=in+fata+sare
sangerande=sange+rande
multicolora=multi+colora

1 5 1