URGENT-DAU PUNCTELE PT. CEA MAI BUNA -Scrieti o compunere in care un animal de casa povesteste prin ce intamplari a trecut

2
Heii .....e mai frumoasa compunerea mea ....a ta cu pisica :)))) eu am compus-o
Si a mea e mai frumoasa
Daca asa a vrut sa aleaga ce ai impotriva ???
nu te-am intrebat pe tine ...
Si........

Răspunsuri

2014-09-12T11:22:46+03:00


                                    Pisica mea

Cel mai dragut pisoias din lume se numeste Tomy si ...este al meu.Eu il consider special deoarece am trecut printr-o gramada de intamplari amuzante sau putin triste...

Una dintre acestea s-a intamplat saptamana trecuta.Dupa ce am venit de la scoala am observant ca Tomy lipsea.L-am cautat peste tot,dar degeaba...Peste trei zile a venit acasa slab,murdar si infometat.L-am dat mancare,l-am spalat si l-am uscat.Am fost bucuros ca l-am gasit.

O intamplare mai hazlie a fost cea in care l-am prins mancand din farfuriile cu mancare pregatite pentru masa.Am lasat farfuriile pe masa pentru a termina si celelalte pregatiri.Am trecut o data pe langa masa si am observant ca lipsea o mica parte din mancare.Pisoiasul statea cuminte si am crezut ca alt membru al familiei a gustat din mancare.Am completat mancarea si am plecat .Acelasi lucru s-a intamplat iarasi de trei ori pana cand am prins pisoiul cu ,,mata-n sac'' .

Acestea si multe alte intamplari m-au facut sa cred mereu ca Tomy este cel mai bun pisoi din lume!

Sper ca ti-am fost de folos!Bafta!!

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T13:40:57+03:00
                                         Catelul meu
Eu am un catel frumos si foarte descurcaret căci intr-o zi.....Eu veneam de la scoala si niste copii erau toti in cerc si radeau in hohote.M-am dus sa vad, si acei copii fara educatie dadeau cu pietre intr-un catel.Se citea pe fata lui tristetea ,umilirea si durerea pe care o indura .M-am dus la acei copii si le-am spus:
-De ce va bateti joc de acest catel nevinovat ?
Ei lasara capul in jos  si plecara.Era plin de sange asa ca l-am luat acasa l-am bandajat si i-am dat de mancare caci era infometat.Dupa o luna s-a facut bine si i-am pus numele Tobita.Era foarte bucuros si frumos.Si ii placea sa rupa pantofi:)) .Din aceasta intamplare am inteles ca : Un catel iti poate rupe toti pantofi dar niciodata inima......sper ca ti-a placut eu am compus-o