Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T09:40:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Locul de jucat fotbal este acolo
de jucat - atribut verbal exprimat prin verb la supin


Cadoul este pentru doctorul meu
pentru doctorul - nume predicativ exprimat prin subst com in acuzativ
30 4 30
2014-09-12T09:56:35+03:00
 -atribut verbal exprimat prin  verb la modul supin
 Poezia de invatat este grea
 -nume predicativ exprimat printr-un substantiv in cazul acuzativ .
Casa lor este de caramida rosie
16 4 16