Pentru cei mici de clasa a 2a.Alcatuiti propozitii cu urmatoarele enunturi:casa,copii,parc,brad,mos craciun,sifonier

2
3. Cand am fost in parc, am cazut cu bicicleta
4. Bradul este imbracat in haina alba a iernii.
5. Mos Craciun mi-a adus o papusa.
6. Eu am in sifonier multe haine.
Bun

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T08:15:54+03:00
Casa mea este foarte primitoare
Am vazut niste copii pe drum.
In parc este liniste
Am impodobit bradul de Craciun.
Toti il asteptam cu nerabdare pe Mos Crraciun
Am gasit amunleta norocoasa in sifonier

1 5 1
2014-09-12T09:15:11+03:00

In casa bunicilor ma simt cel mai bine.

Cei doi copii s-au certat.

Pe o banca din parc erau doi porumbei.

Am pus in brad multe decoratiuni.

De Craciun ne adunam toata familia in jurul bradului.

Am pus hainele curate in sifonier.

1 5 1