A ) Desenează un triunghi isoscel ABC cu AB = AC=3,5 cm si BC=5 cm , apoi calculează perimetrul sau .
b ) Daca mediatoarea laturii [AC] , intersectează latura [BC] in punctul M , afla perimetrul triunghiului ABM .
* Ma interesează rezolvarea punctului b. Pe a l-am rezolvat deja , dar l-am scris pentru informațiile din el fără de care nu se poate rezolva punctul b

2

Răspunsuri

2014-09-12T08:06:01+03:00
AM=CM;P(ABM)=AB+BM+CM;BM+CM=BC;P(ABM)=AB+BC=3,5+5=8,5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T10:23:27+03:00
    In fisierul atasat gasesti rezolvarea problemei.
    =================================
2 5 2