Răspunsuri

2014-02-12T23:52:49+02:00
L=F*d=27 km*3600s=97200 N

cred ca ai inceput sa inmultesti muste cu magari si ti-au iesit iepuri
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-12T23:59:50+02:00
Variatia energiei cinetice este egală cu lucrul mecanic al fortei de frecare
ΔEc=LFf
mv²/2-0=mv²/2=1000kg(20m/s)²/2=200 000 J deci lucrul mecanic al fortei de frecare este de 200 KJ
m=1t=1000kg
v=72 000m/3600s=20m/s
nu zic ca nu stie fizica.. dar in felul in care ne preda.. nu inteleg nimic..
noroc ca am un frate mai mare care ma mai ajuta din cand in cand..
pai eu trag concluzia ca nu a interesat-o de fapt ceea ce ai facut ceea ce este grav pentru ea sau si mai grav ca nu stie si atunci ramane sa astepti sa intalnesti alti profesori la această disciplină
faza e ca ea preda la mai multe scoli din oras.. si nu prea se ataseaza de elevi sau de materie.. adica ea are programul pe foaie , il respecta. ne pune numai 3 note pe semestru. ca asa vrea ea , nici mai mult nici mai putin..
da cunoastem astfel de specimene(păcat de copii ca ei nu au nicio vină)