Răspunsuri

2014-09-11T22:11:41+03:00
In ambele vorbiri doresti sa expui un gind 
sil vei expune!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T22:28:27+03:00
Ambele comunicari pot fi modelate in termenii:emitator-mesaj-receptor, canal de comunicare, efect, feedback si context al actelor de comunicare.
- amandoua au componente emotioale si rationale;
- atat com.verbala cat si cea nonverbala se bazeaza pe un set de simboluri acceptate cultural;
- ambele feluri de comunicare sunt produse de indivizi, sunt mesaje subiective personale;
- predominant, semnificatiile atasate indicilor verbali si nonverbali sunt similare.
Sper ca iti va fi de folos.
1 5 1