Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T22:04:10+03:00
Sportivul purta o banderola pe cap.
Acesti tenesi sunt la un pret echitabil.
Este aberant! Camila nu are 4 cocoase!
Acest fotoliu este facil! 
prima iti spun din start ca nui corectaa
in rest totul ok
La inmormantare, toti cei veniti purtau o banderola la brat in semn de doliu!
2014-09-11T22:09:32+03:00
Cosmin poartă banderoa de capitan.

nuuuu bonderola este Fâşie de hârtie lipită în jurul unui ambalaj sau pe locul lui de deschidere, ca mijloc de control al integrităţii mărfii ambalate
banderola mai are si sensul de "brasarda" = fâșie de pânză sau de stofă care se trece în jurul brațului indicând calitatea unei persoane sau în semn de doliu;