Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T21:57:57+03:00
X-suma initiala

25% din x= 25/100 * x= 1/4 * x=   x/4 - in prima zi

x-x/4= (4x-x)/4= 3x/4 -restul

30% din x= 30/100 * x= 3/10 * x=  3x/10 -in a doua zi

3x/4 -3x/10= (30x-12x)/40= 18x/40 -noul rest 

18x/40=360

x=40*360/18

x=40*20

x=800
2 5 2
2014-09-11T22:00:38+03:00
X = suma inițială
25/100 · x/1 = x/4 - I zi
30/100 · x/1 = 3x/10 - a II-a zi
x/4 + 3x/10+360/1=x/1
5x/20 + 6x/20 + 7200/20 = 20x/20
5x+6x+7200=20x
5x+6x-20x=-7200
-9x = -7200 
9x = 7200 / :9
x= 800 lei