Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T23:44:39+02:00
Baiatului aceluia ii place asa de mult franceza incat il putem considera un francofil
biogeneza este o teorie foarte renumita
am fost la dermatolog pentru depigmentatia care mi-a aparut
(cred ca ai vrut electrograf) electrograful m-a ajutat in analiza minereului de bauxita
astronautul a fost bine echipat pentru plecarea in spatiu
in adancul marii s-a gasit un fir petrolifer
dar tb sa sa inlocuiesti biogeneza cu un pronume
biogeneza este o teorie foarte renumita .ea este o teorie foarte renumita
ceva de genu
  • Utilizator Brainly
2014-02-13T00:42:45+02:00
Românii sunt o natiune francofonă dar nu francofilă.
Biogeneza reprezintă teoria aparitiei vietii pe planeta noastră.
Dermatologul renumit pe care l-am asteptat nu a venit la cabinet.
Astronautul Dumitru Prunaru a fost primul român care a calatorit in spatiu.
Zăcămintele petrolifere au facut din Romania interbelica o tară cu un nivel de dezvoltare mediu in Europa. .