toamna:Infricosatoare,rece,amara ploaie:rece; vant:pputernic,etc.Doar ata stiu sper k ti-am fost de ajutor.
Toamna : apriga, manioasa, eleganta
ploaie: cristalina, batrana, apriga
vant: nemilos, nervos, fricos

Răspunsuri

2014-09-11T21:08:05+03:00
Toamna colorata
vin rau 
ploaie groaznica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T21:10:10+03:00
Toamna: friguroasa, tarzie, aurie;
vant: rege, cald, infricosator;
ploaie: calda, deasa, senina.