Un consumator de rezistenta R=65 ohm este conectat,prin intermediul a doi conducatori avand rezistenta r0=2 ohm fiecare ,la o sursa cu t.e.m E=140V si rezistenta interiora r= 1 ohm.Calculeaza:
a)tensiunea interioara
b)raportul Uconsumator/Uborne
c)caderea de tensiune pe conductorii de legatura

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-12T23:00:13+02:00
Se determină intensitatea curentului electric
I=E/(R+2r0+r)=140/(65+4+1)=2A
u=I.r=2A.1OHM=2V
U=I.R=2A.65 OHM=130V
Ub=E-u=140-2=138 V
U/Ub=130/138=0,942
ucond=I.2r0=4V
de ce ai luat de 2 ori rezistenta 0 si ai adunat-o cu rezistenta interioara?
2014-02-12T23:40:06+02:00
I=E/(R+2r0+r)=140/(65+4+1)=2A;u=I.r=2A.1OHM=2V;U=I.R=2A.65 OHM=130V;Ub=E-u=140-2=138 V;U/Ub=130/138=0,942;ucond=I.2r0=4V
am inteles ! nu ma ajuti te rog si la cealalta problema?