Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T20:08:48+03:00
36   24 la puterea -2 este 1 pe 24 la puterea a 2

am cel mai bun raspunbs
raspuns
1 pe 24 la puterea a 2
Corect. Dar se solicita rezultatul produsului.
si asa e drept
2014-09-11T20:11:03+03:00
6^2\cdot 24^{-2}=6\cdot 6 \cdot  \frac{1}{24^2} = \frac{6\cdot 6}{24\cdot 24} = \frac{1}{16}
mersi )
Matepentrutoti,am vrut tie sa pun cel mai bun rs. si m-am incurcat..