Răspunsuri

2014-09-11T19:39:53+03:00
Jurnalul vampirilor
Micul om mare
Jocurile foamei
Hobbitul: O călătorie neaşteptată
Harry Potter şi Piatra Filozofală
Anna Karenina
Alice în Ţara Minunilor
Amurg
Extrem de tare și incredibil de aproape
La rascruce de vanturi
Soţia călătorului în timp
Neamul Şoimăreştilor

sper cxa sunt de ajuns:*
Cercul secret
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
The Lord of the Rings: The Two Towers
The Lord of the Rings: The Return of the King
Daca as ramine
Hugo
Jocurile Foamei
Oliver Twist O Calatorie Spre Centrul Pamintului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T19:48:16+03:00
Cercul secret
culorile dragostei (Rubinrot)
cei trei muschetari
oliver Twist
Mizerabilii
Divergent
O singura zi
20 de mii de leghe sub mari

2 5 2