Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T18:52:39+03:00
soarele mângâie pământul amorţit”
“copaci roşiatici”
“frunze aurii, arămii, ruginii”
“lacrimile lui septembrie udă pământul”
“zâna cu rochie din frunze ruginii”
“toamna în caleaşca ei de frunze moarte”
“îmbrăcată cu o rochie ţesută cu fire de aur”
“pe cap poartă o cununiţă bătută în pietre scumpe, în formă de fructe”
“soarele se ascunde după norii cenuşii”
“frunzele strălucesc ca nişte monezi de aur”
“pădurile s-au îmbrăcat într-o platoşă de aramă”
“mere aurii cu miros parfmat şi miez dulce”
“picăturile de argint stropesc pământul”
“toamna pictează copacii goi”
“toamna picură pete ruginii peste pământ”
“bruma argintie a împodobit grădina”
“ramuri împodobite de culoare şi lumină”
“un vânt potolit aduce miresme de toamnă”
“culorile toamnei sunt fără egal : de la galbenul pal, la roşul de foc”
“bruma apleacă florile gingaşe spre iarba ofilită”
“vesela verde câmpie acu-i tristă, veştejită”
2014-09-11T18:53:01+03:00
Soarele mângâie pământul amorţit” 
“copaci roşiatici” 
“frunze aurii, arămii, ruginii” 
“lacrimile lui septembrie udă pământul” 
“zâna cu rochie din frunze ruginii” 
“toamna în caleaşca ei de frunze moarte” 
“îmbrăcată cu o rochie ţesută cu fire de aur” 
“pe cap poartă o cununiţă bătută în pietre scumpe, în formă de fructe” 
“soarele se ascunde după norii cenuşii” 
“frunzele strălucesc ca nişte monezi de aur” 
“pădurile s-au îmbrăcat într-o platoşă de aramă” 
“mere aurii cu miros parfmat şi miez dulce” 
“picăturile de argint stropesc pământul” 
“toamna pictează copacii goi” 
“toamna picură pete ruginii peste pământ” 
“bruma argintie a împodobit grădina” 
“ramuri împodobite de culoare şi lumină” 
“se scutură o ploaie albastră”
“pleacă păsările călătoare vâslind în înălţimi”
“parfumul florilor”
“a spălat frunzele cu ploaia rece”
“culcă animalele în vizuini”
“cheamă copiii la şcoală”