Daca adresez o intrebare si trebuie sa stabilesc un nr de puncte, nr ala de puncte pleaca din nr meu de pcte?????
REPEDE

2
NASPAAAA
THX GUYS :)
trebuie sa ai minim 10 puncte ca sa pui o intrebare ;)
Da, si nu mi se pare corect ! Cum adică ?! Dacă nu mai ai puncte , ce faci ?!
Mno nașpetă treaba pe aici ;))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T18:17:14+03:00
2014-09-11T18:17:20+03:00