Răspunsuri

2014-09-11T18:00:25+03:00
14% din 250= 14/100*250=

=14*2,5=

=35 km
15 4 15
Mersi mult :*:* ma poti ajuta la o problema putin mai grea te rog mult :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T18:07:19+03:00
14     · 250 se simplifica 0 cu 0 de la 100 & 250, apoi 10 cu 25 prin 5 si ramane 14 · 5
100      1                                                                                                                 2     1
14·5=70 
70/2=35
Mersii mult .....ma poti ajuta la inca o problema te rog frumos:*:*:*
Te rog ma poti ajuta la inca o problema??