URGENT,Va rog mult,dau cel mai bun! comentati in 6-8 enunturi metafora luminii din acest pasaj

„Lumina ce-o simt năvălindu-mi în piept când te văd,oare nu e un strop din lumina creată în ziua dintâi,din lumina aceea-nsetată adânc de vieaţă?

2
ok
pt ce itit trebuie
la romana,trebuie sa comentez :|
aaa dar nue eatat de greu
treci a saptea sau a opta

Răspunsuri

2014-09-11T18:08:11+03:00
Lumina pe care o simte eul liric reprezinta o dragoste puternica. Sentimentele sunt transmise prin intermediul luminii deoarece razele ei pot patrunde in suflet, provocand acea stare de caldura si pace linistitoare. Emotia provocata de fiorii dragostei creeaza cea mai frumoasa perioada din viata unei persoane...de aceea eul liric spune ca lumina este insetata de viata..Sper sa te ajute!!!
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-12T02:45:48+03:00
Secventa citata ne prezinta perpectiva idolizatoare a eului liric pentru lumina sufletului, cae care izvoraste din cele mai pure sentimente: iubirea si pasiunea pentru fiinta iubita, care ii da speranta sa mearga mai departe.Metafora 'din lumina aceea insetata de viata' face referire la dorinta pentru nou si pentru cunoastere a sinelui interior ce se descopera numai prin munca unui arheolog ce isi croieste drum la suprafata din pieptul ce tine ascuns o inima de piatra.De asemenea, sentimentul acela cald si placut asemuit luminii curge lin imbracandu-l pe eul liric intr-o lume a visarii unde se pot descoperii cele mai ascunse si mai secrete placeri ale vietii.
1 5 1