Răspunsuri

2014-09-11T17:44:57+03:00
Atribut: care ?ce fel de?
complement direct:ce?
complement indirect:pentru cine?pentru ce?
c. c. de loc:unde
c.c.m: cum?
c.c.timp: cand?
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T17:46:14+03:00
Atributul: Ce fel de? Care? a/al/ai/ale cui? cati? cate? 
Complement: Pe cine, ce, de cine, de ce, pentru cine, pentru cine, pentru ce, cand, unde, cum, cat, etc. 
In afara de intrebari, e foarte important sa stii pe cine determina complementul si pe cine determina atributul. Un complement determina un verb (la un mod personal sau nepersonal), iar atributul determina un substantiv, un adjectiv, dar nu verb.