Va rog sa ma ajutati la Mate! Scrie toate numerele pare de forma 94a cu bara deasupra si toate numerele impare de forma 87a cu bara deasupra!?

2
940, 942, 946, 948- nr. pare/ 871, 873, 875, 877, 879-nr impare
940, 942, 946, 948- nr. pare/ 871, 873, 875, 877, 879-nr impare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:46:28+02:00
2014-02-12T21:46:39+02:00
Pare:942 944 946 948 940
impare:871 873 875 877 879
1 1 1