propozitii

a)subiect+atribut+predicat verbal+complement circumstantial deloc.

b)complement circumstantial de timp+subiect+predicat nominal

c)subiect multiplu+predicat nominal

d)complement circumstantial de mod+predicat verbal+complement circumstantial de loc

va rograspundeti!!!!!!!!1

2

Răspunsuri

2014-09-11T17:27:49+03:00
Fata draguta a plecat la scoala.                                                                                             Alin este atent.                                                                                                                     Larisa si Dorin sunt inteligenti.                                                                                              Cu atentie a lucrat ieri. 
43 4 43
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T17:30:33+03:00
A) Baiatul linistit este in parc

b)Ieri noi eram bine

c)Mihai,Catalin si Alina sunt prieteni

d)Ca si valul se legana acolo.
41 4 41