Răspunsuri

2014-09-11T16:57:18+03:00
1.975.. 2. 0+2+4+.. +10= 30 1+3+5+...+9= 25 Sper ca te-am ajutat
Mai ajutat foarte mult:*:* Multumesc mult
Cu plăcere :*
primele 10 nr. naturale pare, apoi prime 10 nr. naturale impare, nu pana la 10
Mersi.....poti sa ma mai ajuti la o problema te rog mult
Mihalep???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:59:21+03:00
1) 975
2) 0 + 2 + 4 + 6 + 8 + 10 + 12 + 14 + 16 + 18 = 20 * 4 + 10 = 80 + 10 = 90
     2 + 18 = 20
     4 + 16 = 20
     6 + 14 = 20
     8 + 12 = 20 sunt 4 grupe de 20 => 20 * 4
    1 + 3 + 5 + 7 + 9 + 11 + 13 + 15 + 17 + 19 = 20 * 5 = 100
     1 + 19 = 20
     ....................
     sunt 5 grupe de 20  => 20 * 5
Suma nr. impare este mai mare cu 10