Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:57:04+03:00
Miscarea previne intarzierea si aparitia unor boli cronice precum diabetul, bolile cardiovasculare, cancer, hipertensiune, depresie, osteoporoza sau moartea premature.
Organismele au locomotie deaorece au muschi cu ajutorul carora se deplaseaza.
18 4 18
2014-09-11T17:37:43+03:00
Locomotia are un rol foarte important in hranirea anumitor pseudopode. De exemlu la euglena si parameci. Ele se hranesc cu ajutorul pseudopodelor respectiv cililor.
8 4 8