Răspunsuri

2014-09-11T16:49:13+03:00
1) nu 
2) cateodata da,dar poate era o carte mai interesanta 
=D 
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:53:13+03:00
1. Nu, nu sunt de acord cu autorul, pentru ca nimeni nu iti impune sa citesti neaparat o carte in acel moment. Fiecare isi organizeaza timpul in felul lui, asadar, daca trebuie sa citesti o carte, o vei face cand vei vrea, sau cand vei termina cartea care iti place si nu ai terminat-o de citit. 

2. Da, mi s-a intamplat. Desi nu am citit cartea care trebuia, faptul ca am citit totusi ceva a compensat. Nu este foarte bine sa "lasi pe mai tarziu" cartea care trebuie citita, dar daca ai una mai interesanta, nimeni nu te opreste sa o citesti. 

Astea sunt parerile mele, nu stiu daca sunt bune sau nu, dar asta cred eu :)
12 4 12