256*3=768
768, am scris eu gresit mai sus
Mulţumesc tuturor pentru raspunsuri :-)
ai inteles macar?
pai eu nu cred ca a inteles ca ne-am certat aici cred ca l-am ametit pe saracul copil

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-12T21:26:55+02:00

256x3=768
4x256 depaseste nr de cifre.

asa, din curiozitate
nu este 128 ??
tina maria nu e 128 ??
Nu stiu sigur, acum caut sa vad cum e corect. tind sa cred ca e insusi numarul
asa am crezut si eu ca e ori 128 ori 256 nu stiu nici eu sigur fiinda ambele sunt divizibile cu el
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:30:46+02:00
Eu cred ca e ori 128 ori 256 fiinca ambele sunt divizibile cu 256
pai cum naiba ?? eu nu mai inteleg nimic frate
Laurentiu doba, e cam greu sa iti permiti sa ma faci prost... cand vei sti macar a 100-a parte matematica din cat stiu eu sa incerci sa-ti permiti! Ai aratat ca esti un tanar educat, felicitari!
pai explica-mi si mie cum faci tu ca eu nu inteleg
Pune mana pe carte si vei intelege... poate... candva...
explica mai frate tu daca sti ca ai zis ca eu nu stiu