Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:31:58+03:00
A=35+b
(a+b):(a-b)=12r21
a+b=12(a-b)+21
35+b+b=12(35+b-b)+21
35+2b=12*35+21
35+2b=420+21
2b=441-35
2b=406
b=203
a=35+203
a=238
2014-09-11T16:35:31+03:00
A =b +  35
(a + b) : (a - b) = 12 rest 21
a + b = 12(a - b) + 21
a = b + 35
b+ 35 + b = 12(b +35 - b) +21
2b =- 35 + 21+420
2b = 406
b = 406 : 2
b = 203
a = 203 + 35
a = 238
Mersi, dragt ca ai vrut sa ma ajuti....
n-ai pt. ce