Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:26:34+03:00
Du-l la veterinar. Poate s-a ranit. Nu mai sta pe ganduri.
mersi pt sfat ,dar acum este mai vesel .
Nu ai pentru ce
2014-09-11T16:35:02+03:00
Du-l la veterinar =) 
Si papagul meu cind era mai micut de 4 luni s-a lovit de oglinda si mereu cind ateriza ,ateriza pe spate si era foarte haios dar dupa o zi si-a revenit singur dupa ce i-am pus muzica la TV:D
ms
acum nu mai am pt ce sa-mi fac griji