Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:22:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=10 kg
a+b/2=6 kg rezulta a=6 kg-b/2  rezulta 6-b/2+b=10kg rezulta -b/2+b=4
Aducem la acelasi numitor -b+2b=8 rezulta b=4
a=10-4 rezulta a=6
10 4 10
Mersi dar nu este pe intelesul meu
Hmm ce nu intelegi?
Eu vin clasa a cincea si nu am invatat asa
Nu 'rationalizam' se foloseste doar pentru radicale,de exemplu: (rad 5-3)/(rad15 -rad7) , atunci rationalizam, in acest caz este aducem la acelasi numitor.
Aaaaaaa mersi
2014-09-11T16:22:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-cat cantareste bidonul gol
b-cat cantareste benzina

a+b=10
a+b/2=6

a=6-b/2

6-b/2+b=10

-b/2+b=10-6

-b/2+b=4  aducem la acelasi numitor

-b+2b=8

b=4

a=10-4
a=6
6 3 6