Buna , am o intrebare : ce as putea desena/picta de Sf. Valentin , mai ne am desen la scoala si nu stiu ce sa desenez ( cum sa imi fac tema la desen) , va rog raspundetimi ....

2
Ai putea sa faci un copac cu inimi,ar fi ceva mai original :)
ai putea desena marea plaja si soarele cum apune si o fata si un baiat cum se tin de mana si privesc apusul si inprejurul lor fa niste inimoare
ai putea sa faci un peisaj de primavara si poti sa faci inimi prin aer

Răspunsuri

2014-02-12T21:23:40+02:00
Un trandafir rosu...simbolizeaza dragostea
deseneaza niste porumbei care tin in gura inimioare si poti desena si niste trandafiri
sau cel mai simplu deseneaza o inima mare pe hartie
exact
Poti decupa foaia in forma de inima sa faci in interior 2 porumbei cu trnadafiri in cioc, inimioare si poti face intr-un colt un mic cadou :3
nu-i o idee rea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:24:04+02:00
O inima sau mai multe lebede si inimi in jur sau cat mai multe inimioare roz , rosii cum vrei tu :D
3 5 3