Marele poet Mihai Eminescu s-a nascut 15 ianuareie 1850 si a murit la 15 iunie 1889.Cati ani si cate luni a trait Mihai Eminesc ??????????

2
Marele poet Mihai Eminescu a trait 39 de ani si 6 luni
Sper k te-am ajutat.

Răspunsuri

2014-09-11T16:09:54+03:00
39 ani si 6 luni :))
Comentariul a fost şters
eu nu ”inervez„ pe nimeni fetit-o!!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu te inteleg :((
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:15:18+03:00