Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T15:06:00+03:00
Pinochio , Aleodor Imparat pinochio pentru ca sa-l intreb anumite lucruri , cum ar fi daca el il iubeste pe creatorul sau. Iar pe Aleodor Imparat sa il ajut sa o cucereasca pe fata lui Verdes imparat
Trebuie sa spun si de ce...am uitat sa mentionez asta..
Pentru ca Tom si Jerry sunt plini de viata si imi plac ,parca ar fi o parte din mine.....;);). Sper ca iti place;)
Multumesc :*
2014-09-11T15:06:56+03:00